31 Aralık 2011 Cumartesi

Bir yıl daha bitti...


Takvim yaprağının sonuna geldik diyeceğim ama çoğumuz artık duvarlarımızda takvim bile bulundurmuyoruz.Birisinin doğum gününü sosyal paylaşım siteleri bize hatırlatıyor, ya da artık kimse bayramlarda telefon kulubesinde beklemiyor-buna kıbrıstaki öğrencileri dahil etmiyorum.Postacıları zaten kimse sevmiyor artık.Her gelişlerinde ya borç seneti ya da faturayla geliyorlar.Hiç kartpostal yollayanınız var mı?.Bir fihrist görmeyeli ne kadar oldu derseniz hiç bilmiyorum en son çocuktum sanırım.İlkokuldan bile önceydi.Çok mu yaşlandım...Hayır sadece Marduk'un bize çarpmasına az kaldı :D.
Yeni yılda 2012'nin degerini bundan bir yıl sonra yılbaşında geriye sayarken degil her gün her saatinde dolu dolu yaşamanız dilegiyle demek için biraz böyle eskilerden bahsettim.Yılınızı değil her gününüzü her saatinizi güzelliklerle güzel insanlarla geçirmeniz dileğiyle...